پرچم صلح

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

 

                                 یاد تو ،

                             *** پرچم صلحی *** است ...

                                      میان شورش

                                              این همه فکر ... !

 



نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت0:29---15 خرداد 1391
سلام. آپهای قشنگی دارین ولی چرا خبرم نکردین؟ منم آپم...

Hossein Haparut
ساعت15:04---14 خرداد 1391
در خونه چرا بازه

چرا این خونه دل گیره

دارم یخ میکنم انگار

داره خون از تنم میره

دارم دلواپست میشم

اگه هستی بگو هستم

کجا رفتی بدون من

که میلرزه همش دستم

چرا حلقت توی خونه است

چرا اینو رها کردی

دارم حس میکنم کم کم

که پیشم بر نمی گردی

بهم ریخته است چرا خونه

دلت عزم سفر داره

هوا تاریک شد برگرد

آره برگرد خطر داره

نگهداری ازت واسم

به زیر سقف این خونه

مثل کبریت تو باد و

مثل شمع تو بارونه

اینم از آخرین کبریت

کشیدم تو مسیر باد

یا برمیگردی یا میری

علی الله هر چه بادا باد

توی این خونه میپیچید

همیشه بوی عطر تو

بازم باختم تو این بازی

بازم یکی به نفع تو

شاید یک روزی این حرفام

منو یاد تو بندازه

بفهمی عاشقت بودم

بدون حد و اندازه

تو که رفتی و با اونی

ولی قلبم پر از درده

آخه کی مثل من دورت

مثل پروانه میگرده

اصلا چی شد به این زودی

شدم دلداده و ولگرد

که دستاشو گرفت این بار

که دستای منو ول کرد

چیکار کردی که بعد از تو

تمومه خونه داغونه

نه انصافا چیکار کردی

که از دنیا دلم خونه

فضای خونمون بی تو

مثل انبار اندوهه

چیکار کردی که بعد از تو

تموم خونه بی روحه

شبا فکر و خیال تو

چرا خوابم نمیگیره

نه تنها لحظه هام

حتی تموم خونه دلگیره

حالا که شب به شب رفت و

تو ام تنهایی سر کردی

توی تنهایی میپوسم

نمیزارم که برگردی

نمیخوام دیگه برگردی

تو که تنها نمی مونی

ولم کردی به جرمی که

خودت حتی نمیدونی

منم میرم از این خونه

خداحافظ در و دیوار

خداحافظ شکست من

به یاد اولین دیدار



پاسخ: ممنون از شعر قشنگتون ... موفق باشین ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:,

] [ 13:34 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید